vineri, 16 aprilie 2010

Camera mea-loc de refugiu

Camera mea este locul unde ma simt mai bine ca oriunde.Este locul unde imi desfasor activitatea
si imi petrec multe ore din zi.
Camera mea contine un mobilier de culoare roscat-galbuie,o culoare calda,care imi confera senzatia de liniste necesara desfasurarii activitatii mele.Pe peretele opus usii de intrare se afla dulapul de haine,urmat de o biblioteca incapatoare,la care este atasat biroul meu de scris.Temele scrise,le fac la birou asezat pe scaunul meu rotativ de culoare albastra.Pe langa cartile din biblioteca,manualele si caietele scolare,pe birou mai am o lampa de seara,un stegulet al Romaniei,un glob pamantesc,precum si alte accesorii placute ochiului.La ferestre am draperii de culoarea spicului de grau.
Covorul este o combinatie de albastru-marin cu galbui-pal.Pe peretele comun cu usa de la intrare se afla patul tot intr-o culoare bej-galbuie,un pat larg,spatios,in care ma relaxez si ma odihnesc cu cea mai mare placere.As dori sa amintesc si de colectia mea de masini aflata intr-un colt al camerei si,de ce nu si de televizorul meu primit cadou de curand.
Astfel,camera mea este un loc primitor,de activitate si de recreere...este"micul meu loc de refugiu!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu