miercuri, 7 aprilie 2010

Bunica de Barbu Ştefănescu Delavrancea(rezumat)

Bunica era înaltă şi slăbuţă,cu părul alb şi creţ,cu ochi căprui,cu gura strânsă care ascundea nişte dinţi ca de pieptene.Atunci,când venea de undeva,îi oferea nepotului întotdeauna câte ceva,ori alune,ori stafide,ori turtă-dulce.Apoi bunica şi nepotul se duceau la umbra dudului din fundul grădinii.Ea răsucea un fir lung şi subţire din furca cu caier de in,iar nepotul se culca pe spate cu capul în poala ei.Astfel privind spre cer,printre frunzele dudului,nepotul se lasă legănat de glasul dulce al bunicii,care-i spunea poveşti.
Nepotul se simţea atât de bine cu capul în poala bunicii,că numaidecât adormea şi doar,ca prin vis, reuşea să asculte povestea.Poala bunicii era fermecată iar nepotul fericit dormea sub privirile şi zâmbetul ei.

26 de comentarii:

  1. felicitari pentru inteligenta.....serios ;)

    RăspundeţiȘtergere
  2. bv am luat un 10 pe rezumatul acesta

    RăspundeţiȘtergere
  3. ms frate mi-ai facut tema pt vacanta :))

    RăspundeţiȘtergere
  4. Frumos , esti chiar foarte talentat , ti-am vazut toate rezumatele !

    RăspundeţiȘtergere
  5. ms, pt toate rezumatele, de obicei primesc 10 pe ele :)

    RăspundeţiȘtergere
  6. ms pt rezumat sper sa i-au nota 10!!! :D

    RăspundeţiȘtergere
  7. bravo scurt si cuprinzator
    FELICITARI MAI FRATIOARE THE BEST!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Ms mi-am terminat tema imediat cu rezumatul acesta.

    RăspundeţiȘtergere
  9. A fost bun bravo :D ce super e bun pan si eu puteam :D

    RăspundeţiȘtergere
  10. Eu stiam ca intr-un rezumat nu se poate folosi imperfectul,doar prezentul si perfectul-compus..

    RăspundeţiȘtergere
  11. Mersi :)) mi-ai facut tema pe maine la romana. ;d

    RăspundeţiȘtergere
  12. ms mult foarte tare msssss :))))) SUPER COOL

    RăspundeţiȘtergere